church software buttonraising funds button

Denomination: Christian and Missionary Alliance

کلیسای نور عالم در شمال ونکور کانادا در سال 2002 میلادی توسط 10 نفر ایمان دار مسیحی که مسلمان زاده بودند به صورت کلیسای خانگی تشکیل شد.این گروه کوچک ایمان داشتند که خداوند نقشه ی بزرگی برای نجات ایران و ایرانیان در سراسر دنیا دارد.کلیسای الاینس کانادا در سال 2003 از این گروه که رفته رفته بر تعدادشان افزوده می شد ، دعوت کرد تا مراسمشان را در یکی از ساختمان های آن برگزار کنند و یکی از افراد این جمع را به عنوان شبان انتخاب کردند ، سپس در سال 2007 مستقل گردیدو برای خود گروه رهبری تعریف نموده و خادمین خود را انتخاب کردند.

از زمانیکه این کلیسا دایر گردید ، خانواده های فارسی زبان و دیگر اقوام ایرانی بسیاری در آن ایمان آورده اند ، تاجائیکه دو نفر از مشایخ کنونی در همین کلیسا ازدواج نمودند.از آن زمان کلیسا تحت جفاهای بسیاری قرار گرفت ولی از آنجاییکه خداوند نیکوست در سال 2010 پیام خود را از طریق کلام خدا در اشعیا باب 54 به خادمینی برای خداوند ایستادگی کردند، داد و از آنجاییکه خداوند در وعده هایش امین است ،این کلیسا با رشدی چشمگیر هر هفته پذیرای تعداد زیادی از هم کیشان مسیحی در جلسات رسمی یکشنبه می باشد که عمده ی آنها در همین کلیسا قلبشان را به مسیح خداوند سپرده اند.

کلیسای نور عالم بعنوان یک سازمان رسمی مستقل و غیر انتفاعی شناخته شده است و توسط یک گروه از جمله شبان کلیسا رهبری می شود.در کنار رهبران کلیسا، خادمینی در گروه های ،کانون شادی ،معلمین ،کتابخانه ،نوجوانان و جوانان ،بانوان، دعا و پرستش ،پذیرایی ، رسانه،وب سایت ، مراسم مختلف و کنفرانس ها در کنار رهبران، به پیشبرد ملکوت خدا در کلیسا کمک می کنند.

مشارکت ایمانداران در جلسات تعلیمی، اعم از کلاس های شاگرد سازی ،تعمید و مطالعه ی کتاب مقدس و همچنین جلسات دعا و پرستش و مشارکتهای خانگی در طول هفته، خدماتی است که این کلیسا با برگزاری آنها در زمانها و مکان های مختلف در سطح شهر به رشد و شخصیت افراد در ایمان مسیحی جهت پیشبرد عمیقتر در تفکر و محبت مسیحی و ایجاد رشد روحانی کمک می کند.




Subscribe to updates church software buttonraising funds button


Worship Service: Sundays 3:00 pm - جلسات عبادتی هر یکشنبه ساعت ۳ بعدازظهر Pray Night: Tuesdays at 7pm-جلسه دعا هر سه شنبه ساعت 7 عصر


201 East 23rd St No. 201 North Vancouver British Columbia Canada V7L 3E4

  • Dariush Ivory / داریوش ایوری

    Pastor
Please enter the correct information below. Thank you!
Subject:
Message:
Your Name:
Your Email:
This church page is missing service. Please help this page visitors by submitting North Shore Iranian Church Service. Thank you!
Subject:
North Shore Iranian Church service
Message:
Your Name:
Your Email:

North Shore Iranian Church Contact Form

Subject:
Your Name:
Your Email:
Message:
Subscribe to North Shore Iranian Church updates
Subject:
Subscription to North Shore Iranian Church updates
Your Name:
Your Email:
As soon North Shore Iranian Church updates this page, you'll be notified by email.